Monday 13 November 2017

FAMILY DAY {SPM - USIM}

semalam 12.11.2017 / 8 a.m- 5p.m

aduhh mcm awkward plk nk menulis. lame sgt tinggal blog nii. huhuu. oke2 dah2. meh sini nak cter sikit . kos aku ad buat family day smlm dari tahun1 hingga tahun 4. huishhhh happy sgt sbb tahun kami menang secara overall . ohh yeaaahhh walaupun ak tk perform pom ahahahah . hah ? aku tahun brapa ? eh lupa nk cakap . aku tahun 2. hm lambat lagi tahun 4 huhhh cpt laa masa . err tetiba hee . k2, family day nii buat dalam kawasan universiti jer. universiti jer pom tp view kitorg lawa gituhhh . hehee. family day kami ad buat beberapa pertandingan, persembahan dari setiap batch, pentandingan poster kod aduh lupa πŸ˜“banyak mkn semut ker apa aku nii huhuu dan apa lagi ea ? alaaa lupa pulakk laa sorry . tkpalaa biarkn jer πŸ˜‚ haa nii aku nk ckp mase persembahan setiap batch tu kan, aku baru tau ramai rupanya berbakat ni haaha . ad yg boleh nyanyi ad yg boleh berlakon . huishh hebat2 walhal kami bukan dari kos music ker teater ker apa ker kan . haa tulaa bakat dicungkil gituhhh hahahah . tak gitu gais ???

coursemate aku nii . tapi ada gak yg tk dtg nii. cari laa aku klu jumpa 😝

haa yg nii classmate aku. laki mne wei hahaa ?? haduii πŸ˜†
eh, acah sikit jer . ni mr h yg snapkn hikss πŸ’—



eh eh eh apeni apenii 😜haa  ni lahh org yg sebalik kemenangan poster tuu . tengok apa kami pegang tuu hee . dia laa yg lukis . cantikkan . dia nii memang kreatif pom. nama dia danish . hensem pom hensem . nk nom ?? pm tepi hahaha . takleyhh2 dia dh ad gf haa πŸ‘©


snap by mr.h jugak nii

haiii dilaa . tuu dilaa . di mana dia di situ ad aku hahhaha πŸ’© yg tengah tuu hazlin mek kelate hikss 


eh eh ada lagi laa . bnyk plk gambar kami ni yer . dear your πŸ‘© , jgn marah kami kawan jerr
oke last nii shuhada and dila . shuhada nii mai dari kedah naa .
oke tipuuu haha . yeyerr ni last dh . 

 oke dh habiss . sekian dulu yer . nanti ada lagi nak cter , aku cter okeh . maaf lahh kalau kurang menarik huuhu . oke tk lupa jgk laa nk ckp , kpd sspm yg bertugkus lumus untuk menjayakan program nii , thanks gais , thanks a lot. tanpa korg , program nii takkan berjalan lancar . 🌷🌷🌷 nah 3 kuntum bunga tulip utk korg hikss. tk lupa jgk thanks a lot to my mr.h sbb tolong snap kan gambar aku dgn kwn2 hikss , sorry jgk sbb beratkn memory fon awk dgn gambar kami . dah gambar fon awk jer yg lawa . nak buat caner . wuuu padam muka 😴 anyway nahhh nii utk awak hikssπŸ’—πŸŒΉ

No comments:

Post a Comment

Day Trip to Singapore vs Bestie

 Hello, assalamualaikum. Semalam kan saja la scroll album lama, eh terjumpa pulak gambar masa jalan2 pergi Singapore, 2019 dulu πŸ˜‚ Guys, kal...